.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده‌ها در محاصره برف، کولاک و توفان شن
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، فرماند پلیس راه کشور اعلام کرد: به علت بارش برف و کولاک و وقوع توفان شن در استانهای شمالی و جنوبی کشور، ۱۱ راه فرعی همچنان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

سرهنگ محمدرضا مهماندار اعلام کرد: در استان گیلان محورهای (اسالم به خلخال) و (پونل به دوران) تا اطلاع ثانوی به علت بارش برف و ‌کولاک و نبود دید کافی مسدود است.

وی گفت: همچنین محورهای (تکاب - ایرانخوار) در استان آذربایجان غربی (دندی - تکاب) در استان زنجان، (مریوان - سقز) در استان کردستان، (چاراویماق - مراغه) در استان آذربایجان شرقی و محور (سمنان - کیاسر) در استان سمنان به علت کولاک و یخبندان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راه کشور افزود: در استان سیستان بلوچستان محور (زابل - نهبندان) و در استان کرمان محورهای (بم - زاهدان) و (بم - ایرانشهر) به علت باد و طوفان شن و کاهش میدان دید تا اطلاع ثانوی مسدود است.

مهماندار اضافه کرد: (محورشمشک به دیزین) در استان تهران نیز همچنان به علت احتمال سقوط بهمن مسدود است ولی تمامی محروهای اصلی در کشور باز بوده و تردد وسایل نقلیه در جریان است.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روز پاسخگوی پرسشهای هموطنان درباره وضع راه‌ها از نظر جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی است.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.